.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
80 درصد طلاق‌ها به دليل خيانت به همسر است

مهر: مدير فرهنگى دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايى گفت: بررسيها نشان مى‌دهد از هر 10 طلاق حدود 8 مورد به دليل عدم وفادارى و تعهد به همسر و خانواده و يا ازدواجهاى مجدد به شکل دائم و يا موقت رخ مى‌دهد.

دکتر زهرا کاشانى‌ها بر توجه به اصل تحکيم خانواده اشاره کرد و گفت : گرچه اقداماتى در راستاى تحکيم بنيان خانواده انجام شده اما بايد گفت کافى نبوده و امروزه روند افزايش طلاقها به گونه‌اى نگران کننده است.

بر اساس اعلام رئيس سازمان ثبت احوال طى پنج ماهه اول سال جارى شاهد 51 هزار و 192 طلاق در کشور بوده‌ايم.محمدرضا آيت‌الهى از افزايش پديده طلاق نسبت به سال گذشته خبر داده و عنوان داشته است، بيشترين طلاق در مردان با 14هزار و 705 مورد در گروه سنى 25 تا 29 سال و در زنان با 13 هزار و 428 مورد در گروه سنى 20 تا 24 سال بوده است.

مدير فرهنگى دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايى در ادامه به مسئله تعدد زوجات اشاره کرد و گفت : تعدد زوجات مسئله‌اى بوده که همواره موافقان و مخالفانى داشته است و بايد گفت در زمانهايى اين موضوع بدون حساسيت اعمال مى‌شده اما امروزه با مخالفتهاى شديد و جدى روبرو است.به اعتقاد اين محقق برخى از تعدد زوجات دفاع مى‌کنند و بدون توجه به شرايط، پيامدها و آثار آن را ترويج مى‌دهند و در موارد بسيارى باعث وهن اسلام مى‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.